Українська
Наші партнери

Команда організації взяла участь у Міжнародному Фестивалі неформальної освіти INSIGHT.

5-6 березня команда організації взяла участь у Міжнародному Фестивалі неформальної освіти INSIGHT.

Презентували інноваційний проект «Освіта для сталого розвиткув дії», провели майстер-клас «Технології розвитку критичного мислення учнів», а також поговорили про "Компетентнісний підхід в освіті".

Розповіли, звідки виникла ідея проекту, і як у 2009 році на нас дивились з великим нерозумінням, коли ми говорили про освіту для сталого розвитку. Сьогодні участь у проекті беруть близько 900 шкіл у 14 областях України. Курс за вибором "Уроки для сталого розвитку" з 1 до 9 класу вивчають понад 50 тис. 400 учнів.

Представили програму від дошкілля до 9 (10) класу загальноосвітньої школи, навчальні програми та посібники, педагогіку емпеуерменту як методологічну основу навчальних курсів у рамках проекту, засоби та методи формування моделей поведінки дітей та дорослих.

Також поділились особистими відчуттями — як проект за роки вплинув на стиль життя не лише учнів, а й самих розробників та тих, хто викладає "Уроки для сталого розвитку" — він став більш сталим. Науковий керівник проекту Олена Пометун розповіла, що це проявляється у всьому: у вживанні більш здорової їжі, у ощадливому ставлені до ресурсів, при чому не лише природних, а й людських. Дуже помітний вплив у покупках — ми давно вже не тягнемо з магазину "сміття". Відчуття більш гармонійного життя з природою.

Координатор проекту та виконавчий директор організації Ігор Сущенко каже, що проект загалом про зміну наших звичок: «Ми цього навчаємо і дітей, і дорослих — не економія, а розумне використання. Якщо говоримо про воду — то не кажемо пити менше, а просто не виливати марно. А ще така екодружня діяльність приносить реальне задоволення»  

На майстер-класі «Технології розвитку критичного мислення учнів» автори-розробники навчальних програм та посібників з «Основ критичного мислення»  Олена Пометун, Ігор Сущенко та Ірина Баранова говорили з аудиторією про наступне: «Що таке «думати»? Як навчити відрізняти факти від думок? Як вберегтися від маніпуляцій? Чому школа не навчає ставити запитання? Що означає: «Я знаю, що я думаю, чому я думаю саме так і як я прийшов до цієї думки»?

Було багато охочих  "енергетично заряджати книжки" — автори підписували посібники усім охочим.

Так сказала одна із учасниць майстер-класу з критичного мислення: Коли книжки підписують, вони енергетично заряджаються і тоді не пиляться на поличках.

Тема навчання критичному мисленню аудиторії сподобалась. Дуже були раді поспілкуватися з усіма.

Окремий майстер-клас з компетентісного підходу в освіті провела Тетяна Ремех.

© 2014 НПО «Вчителі за демократію та партнерство»
Всі права захищені, при копіюванні / цитуванні матеріалів сайту
гіперпосилання на tdp.org.уа обов'язкове