Українська
Наші партнери

Результати конкурсного відбору у літній табір "Практикуй сталий розвиток"

[5 липня 2019]

Оголошено імена 30-ти старшокласників й старшокласниць з України, які пройшли конкурсний відбір на участь у Міжнародному літньому таборі у Карпатах "Практикуй сталий розвиток".

Усі чекають результатів конкурсу, тож одразу публікуємо імена українських дівчат та хлопців, які пройшли відбір у Міжнародний літній табір у Карпатах Summer Camp 'Experience and Develop Sustainability'. Усі пояснення, критерії та статистика – після списку. 

  • Аліка АХВЛЕДІАНІ. Київ, Спеціалізована школа з поглибленим вивченням анг. мови №85. 
  • Вікторія КУЛИНЯК. Львівська обл, Червоноградська спеціалізована школа №8.
  • Анна ПАХОМЕНКО. Донецька обл, Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів №4.
  • Олександр ЧИСТЮХІН. Донецька обл, Маріупольський міський ліцей.
  • Арсеній ЛУКАШЕВСЬКИЙ. Донецька обл, Краматорська школа №9.
  • Олександра НЕЧЕПОРЕНКО. Київ, НВК №157.
  • Максим БОБРИК. Донецька обл, Бахмутська школа з профільним навчанням №5. 
  • Марія СВИРІПА. Київська обл, Ірпінська спеціалізована школа з поглибленим вивченням економіки і права №2.
  • Аліна ЛАПКО. Чернігівська обл, Куликівський заклад загальної середньої освіти.
  • Тетяна ШУКАЛОВИЧ. Волинська обл, Луцька гімназія №14 ім. В. Сухомлинського.
  • Софія ДУДИЧ. Івано-Франківська обл, Брошнів-Осадський ліцей. 
  • Максим МЄЛЬОХІН. Луганська обл, Сєвєродонецька школа № 10.
  • Сергій ОМЕЛЬЧЕНКО. Сумська обл, Конотопська школа №13.
  • Валерія ЗАЙКА. Сумська обл, Охтирська школа №1.
  • Ірина ШЕМЧУК. Хмельницький, Обласний ліцей.
  • Марія СЕМАНІВ. Івано-Франківська обл, Добровлянський ліцей.
  • Влас ЧЕБОТАРЬОВ. Кіровоградська обл, Навчально-виховне об'єднання ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад "Вікторія-П". 
  • Марія МОРОЗ. Запоріжжя, спеціалізована школа-інтернат "Січовий колегіум".
  • Анна ГОНДЯ. Волинська обл, Луцька гімназія №14 ім. В. Сухомлинського. 
  • Сергій КРАВЦОВ. Луганська обл, Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей.
  • Софія ФЕДОРКІВ. Івано-Франківськ, Приватна школа-садок «Перша ластівка». 
  • Микита ДУБОВИЙ. Луганська обл, Валуйська школа №2. 
  • Анна ГУСАК. Чернівці, ліцей №1 математичного та економічного профілів.
  • Міхаель РЯБУХА. Львів, Технічний коледж Національного університету "Львівська політехніка".
  • Дар'я СТРОКАЧЕНКО. Вінниця, Гуманітарна гімназія №1 ім. М. Пирогова.
  • Валерія БІЛЕЦЬКА. Донецька обл, Бахмутська школа №10. 
  • Максим ПОПОВНЯК. Івано-Франківська обл, Новицький ліцей.
  • Ольга-Софія БОДНАР. Івано-Франківськ, Католицька школа-гімназія св. Василія Великого.
  • Дарина БІЛИК. Харків, Спеціалізована школа "Харківський колегіум".
  • Костянтин БОДНАР. Вінниця, Фізико-математична гімназія №17.
 
Ми вітаємо фіналістів й дякуємо усім за участь у конкурсі та активну життєву позицію! Попереду ще майже два місяці літа. Бажаємо відновитися, зайнятися улюбленими справами, на які бракувало часу під час навчального року. Якщо ж на носі вступ до вишу – впевненості й успіхів вам, тримаємо кулаки!

А тепер до пояснень. Отже, друзі, ми отримали 536 заявок на участь у таборі, з яких мали обрати лише 30.

Критеріїв відбору було три: 1) знання англійської мови, оскільки табір англомовний, – учні вказували рівень володіння та чим можуть підтвердити; 2) мотивація участі у таборі – текст не менш як 600 знаків без пробілів; 3) досвід у проектах чи заходах, пов’язаних зі сталим розвитком: екологічні ініціативи, кліматичні зміни, енергоефективність, ресурсозбережння, біорізноманіття тощо – описати досвід, не менш як 600 знаків без пробілів.

Звісно, англійська у таборі важлива – слухати лекції, спілкуватися, презентувати проекти. І саме недостатній рівень володіння мовою у багатьох випадках став на заваді конкурсантам, у яких була класна мотивація і досвід. Разом з тим, гарне знання мови без мотивації та досвіду віддаляло учасників від табору.

Відібрані конкурсанти/ки пройшли телефонну співбесіду, у якій підтверджували свою англійську: розуміти, про що говорять, відповідати на запитання, легко підтримувати розмову на загальні теми. Не усім це вдалося, у такому випадку учасник чи учасниця замінювалися наступним кандидатом за списком відібраних. Так була сформована група фіналістів.

Найбільше заявок надійшло від учнів з Донецької області – 20,7 %. Порівну з Київської та Івано-Франківської – по 9,7%, по 8,4 % з Волинської та Луганської, решта – інші області. 

Найактивнішими виявилися дівчата – 71,3% запитів отримали від них. Трохи більше чверті від хлопців – 28,2%. Середній вік учасників – 15-16 років.

Окрім українських старшокласників, участь у таборі візьмуть 20 учнів з Молдови та Польщі. 

Нагадаємо, що табір "Практикуй сталий розвиток" відбувається у межах освітнього проекту «Make Your Future Self» («Збудуй своє майбутнє: молодь України за сталий розвиток»). Він розгорнеться серед карпатських гір на території готелю-курорту «Коруна» с. Татарів Івано-Франківської області. Впродовж п’яти днів, 11-16 серпня, 50 старшокласників з України, Польщі та Молдови разом з тренерами практикуватимуть ідеї сталого розвитку: візьмуть участь у дводенній «Open Space конференції», дводенній «Майстерні майбутнього», а також в зеленій екскурсії.

Участь у таборі безоплатна. Організатори покривають учасниками витрати на квитки, трансфер від і до готелю, проживання у готельних номерах, харчування, навчання. З дітьми працюватимуть й проводитимуть дозвілля тренери та ментори. 

За перебігом табору можна буде слідкувати на сторінці проекту у фейсбуці. Невдовзі буде опублікована програма заходів.


Організатори заходу – організація "Вчителі за демократію і партнерство" спільно з німецькою організацією ChildFund Deutschland, за фінансової підтримки німецького фонду довкілля Deutsche Bundesstiftung Umwelt DBU. Українська організація «Вчителі за демократію і партнерство» за 15 років діяльності реалізувала понад 40 всеукраїнських й міжнародних освітніх проектів за напрямами: освіта для сталого розвитку, громадянська і правова освіта, розвиток критичного мислення, учнівське соціальне проектування та інші. Працює з адміністраторами шкіл, вчителями, учнями. Серед партнерів “Вчителі за демократію” з 2002 року: Street Law, Фонд «Інститут відкритого суспільства», Відділ преси освіти і культури посольства США, Міжнародний фонд «Відродження», Світовий банк, Freedom House, Посольство США, Посольство Нідерландів (програма МАТРА), Рада Європи, Шведський інститут, USAID.


© 2014 НПО «Вчителі за демократію та партнерство»
Всі права захищені, при копіюванні / цитуванні матеріалів сайту
гіперпосилання на tdp.org.уа обов'язкове