Українська
Наші партнери

Залучення додаткових ресурсів до діяльності навчального закладу: (фандрайзінг для директора ЗОНЗ)

Залучення додаткових ресурсів до діяльності навчального закладу: (фандрайзінг для директора ЗОНЗ)

МЕТАсприяння розвитку навчальних закладів через навчання залученню додаткових ресурсів до реалізації їхньої діяльності.

  • ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Після цього семінару учасники зможуть:
- пояснювати, що таке фандрайзинг та яке місце він посідає у діяльності керівника навчального закладу;
- розповідати про основні напрями із залучення додаткових коштів до діяльності навчального закладу;
- включити курс з фандрайзингу до системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти;
- проводити заняття з курсу, використовуючи інноваційні педагогічні технології.
- отримати досвід участі в інтерактивному навчанні з питань фандрайзингу.

 

  • ЦІЛЬОВА ГРУПА:

- учителі загальноосвітніх шкіл;

- директори загальноосвітніх шкіл;

- представники органів управління освітою.

  

  • КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ТА УЧАСНИЦЬ: від 15 до 30 осіб.
  • ТИПОВА ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

Семінар може бути проведений за одним з трьох варіантів відповідно до поставлених цілей та цільової групи:


- одноденний семінар (9 годин) – презентація методів фандрайзингу;
- дводенний семінар (14 годин) – навчання роботі з використанням пропонованих методів;
- триденний семінар (18 годин) – отримання практичного досвіду із залучення додаткових коштів до діяльності навчального закладу

 

Програма навчального семінару: За основу для таких семінарів може бути взята така програма з відповідною варіацією блоків та вправ.

 

1 день

10.00-10.30

Мета, завдання семінару.

10.30-11.00

Організація роботи групи. Представлення учасників

11.00 - 11.35

Блок 1. Навіщо потрібні додаткові ресурси у діяльності навчального закладу

11.35 - 11.50

Перерва

11.50 - 13.30

Блок 2. Що таке фандрайзинг

13.30 - 14.00

Обговорення технологій

14.00 - 15.00

 Обід

15.00 - 16.30

Блок 2. Що таке фандрайзинг(продовження)

16.30 - 16.45

перерва

17.15 - 17.45

Обговорення підсумків дня

 

2 день

10.00 - 10.15

Організація роботи групи

10.15 - 10. 45

Блок 3. Технологія підготовки грошової заявки

11.30 - 11.45

перерва

11.30 - 12.30

Блок 3. Технологія підготовки грошової заявки (продовження)

13.00 - 14.00

обід

14.00 - 14.30

Блок 3. Технологія підготовки грошової заявки Написання бюджету проекту,

15.30 - 15.45

Перерва

15.45 - 17.15

Презентація підготовлених проектів

17.15 - 17.30

Блок 4. Створення фонду розвитку школи, його завдання і можливості

17.30 - 18.00

Підсумок дня

 

3 день

10.00 - 10.15

Організація роботи групи

10.15 - 11.00

Блок 4. Робота з волонтерами

11.00 - 11.15

Блок 5. Робота з випускниками. Розбудова партнерських відносин.

11.45 - 12.00

Перерва

12.00 - 13.00

Блок 6. Підприємницька діяльність школи

13.00 - 14.00

Підсумки семінару

 

© 2014 НПО «Вчителі за демократію та партнерство»
Всі права захищені, при копіюванні / цитуванні матеріалів сайту
гіперпосилання на tdp.org.уа обов'язкове